Pressmeddelande 2024

12 september 2024

Nyheter och evenemang

Dopago flyger och expanderar organisationen som tillsammans med vårt unika team kommer att säkerställa fortsatt tillväxt och med expertis, kunskap och engagemang leverera den bästa servicen och lösningarna för våra nuvarande och framtida kunder inom parkering, transport & logistik, taxihanteringssystem och färjemarknaden i Skandinavien.

Ny förstärkt organisation‍

Jan Pedersen har utsetts till vår nya VD med fortsatt ansvar för konceptutveckling inom våra lösningsområden.

Anders M. Jørgensen är Project, Operations & Development Manager för den övergripande verksamheten, inklusive ledningen av Odense-avdelningen.

Helle Krogsgaard har utsetts till Head of Finance, HR and Administration och kommer att säkerställa en effektivisering av den finansiella och administrativa verksamheten.

Dessutom stärker vi vår försäljning på parkeringsmarknaden i Danmark med den nya Sales & Account Manager Søren Braun.

Tillsammans med alla kollegor på Dopago och med den samlade erfarenheten och engagemanget i den nya organisationen ser vi fram emot att fortsätta det goda samarbetet och som alltid är vi redo att stödja dig, svara på frågor eller utveckla ovanstående.

På uppdrag av Dopagos ledning,

Jan Pedersen Adm. Verkställande direktör